Monday, June 23, 2008

Testimonial Pengguna

Muhamad Najmuddin, Batu Pahat. Menghidapi lelah/asma yang teruk dan terpaksa mendapat rawatan di klinik sejak berumur 4 tahun. Kini saya sihat selepas 4 hari meminum jus herba dan dapat bersukan seperti pelajar lain.

Mohd Amin, Batu Pahat. Mempunyai masalah peti suara sejak 10 tahun lalu. Setelah beberapa hari meminum jus herba, suara saya semakin jelas, bertenaga dan cergas.

Hazilah, Batu Pahat. Mengalami kemalangan ngeri, koma selama 7 hari dan tidak sedarkan diri selama 3 bulan. Kaki saya juga terpaksa dimasukkan besi dan muka sebelah saya juga rosak. Setelah hanya mengambil sebotol jus herba ingatan saya sudah kembali normal, kulit wajah menjadi halus & licin. Besi yang sepatutnya dikeluarkan dalam masa 2 tahun telah dikeluarkan lebih awal iaitu hanya 11 bulan.

Jamalludin, Parit Sulong. Menghidapi sakit gaut. Selepas 3 hari meminum jus herba, sakit saya pun pulih.

Buang, Sri Medan. Pesakit kencing manis keturunan, tidak bertenaga, mata tidak berapa awas dan tidak dapat melakukan apa-apa kerja. Setelah mengambil jus herba selama 3 hari, dia merasakan satu perubahan yang ketara. Kini tenaga saya semakin pulih & mata semakin terang.

Norazhar, Yong Peng. Isteri saya semput, darah tinggi dan sakit kaki. Setelah minum jus herba 2 minggu kini ia kembali normal. Di kaki saya ada ketumbuhan, apabila meminum jus herba, ia semakin mengcut dan hilang. Dan baru-baru ini saya telah mengalami kemalangan dan tulang peha patah. Menakjubkan setelah 27 hari di x-ray tulang saya bercantum semula.

Anita, Yong Peng. Penghidap sakit kencing manis. Setelah meminum jus herba, sakit kencing manis saya sudah normal dan berat badan saya juga menurun sebanyak 25 kg.

Jamaliah, Pontian. Menopaus ketika berusia 47 tahun. Sejak meminum jus herba selama 3 minggu haid saya datang balik. Berat badan pun semakin kurang dan kesihatan pun bertambah baik.

Pakar Bedah sakit kolon & kanser. Setiap kali pembedahan, saya dapati bahagian dalaman pesakit sangat kotor dan kami hanya mencucinya. Mana bahagian kanser kami akan potong dan buang. Pesakit hanya diberi ubat penahan sahaja. Tetapi apabila saya mencuba jus herba kepada pesakit saya, sewaktu pembedahan saya dapati organ dalamannya bersih, kanser pun semakin pulih. Luka cepat sembuh dan parut pun hilang. Jus ini memang benar dapat membuangkan toksik di dalam badan disamping membina sel-sel yang rosak.

Raja Norazam, Batu Pahat. Orang tua saya sangat uzur. Semuanya perlu dibantu. Sejak 5 hari meminum jus herba, orang tua saya boleh berjalan dan bangun seperti biasa.

Siti Rokiah, Perak. Saya mengandung kali pertama dan rasa lemah serta kurang tenaga. Sejak mengamalkan jus herba badan saya ringan dan boleh membuat kerja seharian.

Noraini, Gelang Patah. Terasa bisa-bisa badan dan tidak boleh pijak simen. Setelah meminum jus herba, kesakitanya berkurangan dan bertambah sihat.

Halimah, Muar. Suami saya penghidap angin ahmar sejak 5 tahun lalu. Semuanya perlu dibantu. Setelah sebulan mencuba jus herba, dia boleh mengesotkan dirinya dan boleh membuat segalanya dengan sendiri. Saya juga lebih bertenaga untuk menolongnya.

Amsah, Parit Sulong. Muka saya banyak jerawat, berlubang-lubang, kulit kering dan berisik. Semuanya pulih setelah 5 hari meminum jus herba.

Abdul Jalil, Yong Peng. Sering mengalami sakit pinggang. Selepas meminum jus herba, sakitnya berkurangan dan lebih bertenaga.

Haji Ismail, Air Hitam. Susah mengerjakan solat sewaktu sujud dan ketika hendak bangun. Alhamdulillah ianya pulih setelah 3 hari saya meminum jus herba. Tenaga saya pun kembali menjadi muda.

Pesakit Ketumbuhan, Batu Pahat. Ada ketumbuhan disekeliling payudara dan perlu dibuat pembedahan kerana doktor menyatakan ia adalah kanser. Tetapi saya takut. Setelah meminum jus herba selama 3 minggu, ianya mengecut dan menghilang. Dulu saya sering mengalami simpul biawak ketika bangun tidur, sekarang ini tiada lagi dan saya juga bertambah sihat. Alhamdulillah.

Azhar, Wartawan. Saya mengalami alergi/alahan dan mudah diserang deman serta selsema. Setelah mengamalkan jus herba, kesihatan saya bertambah baik.

Abd. Rashid, Pt Yanni. Isteri mengalami keputihan. Setelah meminum jus herba, keputihannya hilang. Selepas itu saya memberi cuba kepada seorang tua yang ahmar dan mati pucuk. Setelah meminum 2 botol jus herba, dia boleh bangun. Masuk botol keempat, tenaga seksnya kembali aktif.

Ronnie, Batu Pahat. 8 tahun penghidap sakit buasir. Lepas 3 hari meminum jus herba, apabila membuang air besar ianya tidak berdarah.



Hakcipta Terpelihara

No comments: